Jazz al Parc & Fideujazz

Diumenge 8 d’octubre. De 12 a 20h. Parc del Pescador

3r JAZZ AL PARC & FIDEUJAZZ

Entrada gratuïta

sweet marta

 

12.00. Johnny Big Stone & Sweet Marta (BCN/Blues)

Johnny Big Stone & Sweet Marta formen un duo acústic de blues i música tradicional americana, traslladant-nos a finals del A.XIX i representant les cançons dels esclaus negres de les plantacions que es caracteritzaven per pel seu aire melancòlic amb lletres sobre problemes personals i socials. Arrenquen la

 

locomotora amb ritmes i melodies dels diferents estils dins d’aquest gènere com el Delta blues, Piedmont blues i Old time country. En el seu repertori interpreten artistes com Jazz Guillum, Reverend Gary Davis, Blind Lemon Jefferson, Blind Blake i altres. Un tren que no pots perdre. A Cal Massó tindreu una oportunitat única per escoltar-los en directe.

dediego_brothers_2.0

 

13.15h. De Diego Brothers. (Euskadi-Catalunya / Jazz)

De Diego Brothers és un quartet liderat pels germans bascos Juan i Víctor de Diego, però que es va formar a Barcelona l’any 1993. El repertori que ofereix De Diego Brothers es basa en composicions originals i temes d’artistes com Lee Morgan, Joe Henderson, Herbie Hancock… Podríem localitzar l’estil musical de De Diego Brothers en els anys seixanta (segell Blue Note), un període en el qual el swing es barreja amb ritmes afrocubans, el funky o el bogaloo. D’aquesta manera s’aconsegueix una frescor i una força que es respira a les actuacions de De Diego Brothers. Han participat entre d’altres, en els festivals internacionals de jazz de Terrassa, Sant Sebastià, Getxo, Ezcaray o Vilafranca.

 

Dr_GO_2016

17.00h. Dr Go (plays Led Zeppelin). (Catalunya / jazz-rock)

Dr. GO és una electritzant proposta de jazz-funk que segueix l’estela dels nous “Organ combo” sorgits a finals dels 90, i suma a això picades d’ullet a l’era daurada del hammond trio i el seu so vintage. El resultat és una vital conjunció de jazz modern, electro funky, rock i fins algun estilitzat bolero, realitzada a través de sòlides composicions originals, improvisació d’alta volada i una forta dosi de groove. El trio està format pel pianista, organista i compositor xilè Fran Suárez, el barceloní Ignasi Cussó a la guitarra i el canari Ramón Díaz a la bateria, oferint un potent i curós directe que connecta instantàniament amb el seu públic. Ara, el grup aborda el repertori de la mítica banda anglesa a través del so groove, la improvisació i l’original estil Dr. GO.

Ted-Z-and-the-Wranglers_28_of_29_

18.30h. Ted z and the Wranglers.

 

 

(USA /country-rock)

El punt i final del tercer Jazz al Parc el posarà un autèntic grup nord-americà de country rock: Ted Z and the Wranglers, una formació d’outlaw country que s’ha convertit en una des les més carismàtiques dels últims anys. Procedents del sud de Califòrnia, aquest quartet arriba per primera vegada de gira a l’Estat amb cançons que destaquen pels seus sons hipnòtics i unes lletres que circulen en torn als contes d’amor, el penediment, l’alcohol o els problemes quotidians. El grup ha afinat el seu so en bars de carretera per després fer el salt als grans escenaris i els principals festivals d’Estats Units. A Cambrils, mostraran una base musical d’arrels americanes amb una influència molt marcada en el blues i el country més tradicional.

 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s